Pranked


 
Älskar dooooom ^^ 



Fredag wooohooooooo! I dag vill jag verkligen inte vakna, min morgon sög tills jag började snacka med Mannie, som är min mosters awesomiga syster, runt lunch tida hade Bal ( min mosters andra syster ) på något sett fåt tag i mitt number, så jag SMSade med henne tills värdens creepo meddelade mig. Och vafan. Var jävligt ut creppad, trode att det var Mannie först så frågade i fall det var hon, men tydligen så var det inte det. Jag frågade vem personen var och den svarade med ett babel, den skickade också bilder på roser och golgupe till mig. Haha flummit i know. Och medans jag var utt creepad så kändes det som om det var Mannie, och gissa vad? Mannie, Bal och min stora syster hade gåt i hop och prankat mig..... 

Dom har börjar sätta up jul belisning vi skolan 😱 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback