Mix

Helu, min vecka kommer vara för det mesta skola, träning och öppet hus. Väldigt mycket öppet hus nu i November, December och Januari. Sedan fyller ju världens bästa Kiran också år imorgon, hon ska fan bli femton!!!
Det jag tränar är väl mest att simma och badminton, sedan idrott i skolan och dans. Vi har dans i skolan för er som inte vet det. Så en gång i veckan dans och en gång i veckan idrott.
Känns som man alltid bloggar om skolan ska försöka att inte blogga så mycket om det. Men det blir jobbigt när det är typ det ens liv består av...
Ska läsa vidare i min bok, läser Nyckeln tredje delen av Cirkeln. Fick låna boken av min kompis! Älskar Cirkeln.
Puss Priya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback