Min helg

Helu, idag är det söndag. Betyder typ plugg och städ för mig. i fredags så var jag på öppet hus på Täby Enskilda, fick däremot super bråttom därifrån åkte typ vid fem och var vid min badminton träning kvart över. Innan öppet hus så kollade jag på julklappar och fikade på Espresso House med Freja. 
Igår, lördag så var jag på skolans julmarknad och sålde korb. Sedan efter det så åkte jag på babyshower. Min kusin ska få barn så hon hade fått en överrasknings babyshower. Det var jätteroligt. All var rosa och gulligt, med mini cupcakes och rosa glas och tallrikar! Älskade det! Sedan var det även fyra killar där, som fick sätta på blöjor på gosedjur med ögonbindlar, superroligt!
så här såg jag ut i fredags!
 
 
Det har typ varit min helg
Priya
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback