CHILLAR

Helu, hur är läget? Sitter hemma och chillar i soffan. Med min älskade bok Beautifuil Creatures, läser första delen. Älskar den.

Handlade en massa julmat innan, blev typ åtta påsar läskigt mycket. Var skithungring redan när vi åkte så dog halvt när jag kom hem, åt typ en massa bröd. Så skippar middagen nu är super mätt.

Sen så hade jag skolavslurning i fredags.

såg ut såhär i ansiktet då. Tyckte det räckte då jag hat slutat använda smink vardagligen och i skolan. slutade med det för jag vill inte förstöra min hud och har en massa finnar och det hjälper inte om jag täcker det med en massa finnar.




Kommentarer
MBS säger:

Hej! Jag har skapat ett projekt på tumblr för alla beliebers som har en "story" om hur Justin har hjälpt dem, räddat dem eller hur det blev så att de blev just beliebers och nu behöver jag DIN hjälp för att få det här projektet att lyckas. Jag skulle verkligen verkligen älska om du skulle kunna dela detta vidare på twitter, instagram eller facebook för jag tror att om många får veta om det här projektet så kan det bli riktigt bra! Om du bestämmer dig för att hjälpa dig så sänder jag dig nu tusen tack, detta betyder mycket!

http://projectmbs.tumblr.com

2013-12-27 | 20:14:51
Bloggadress: http://projectmbs.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback